Erfaren og engageret revisor

Har du revisionserfaring og vil du være en del af holdet i en innovativ og nytænkende revisionsvirksomhed?

Vi søger en medarbejder på fuldtid

Vi søger en medarbejder på fuldtid, der forventes at kunne indgå som mellemleder relativt hurtigt på kontoret.

Vi kan tilbyde en række forskelligartede opgaver tilpasset din kompetenceprofil, frihed til at planlægge din arbejdsdag samt mulighed for efteruddannelse og videreudvikling.

Vi har 36 timers arbejdsuge og fokus på at holde en god balance mellem arbejdsliv og fritid i en ellers sæsonbetonet branche.

Hvem er M2&Co

Vi er en moderne revisionsvirksomhed med kontor i Indre by i København, der oplever stigende vækst. Vores kundegruppe er en blanding af selskaber fra SMV-segmentet, personligt drevne virksomheder, ejer- og andelsboligforeninger, brancheorganisationer m.fl.. Vi sætter altid kunden i fokus og skaber tillidsfyldte relationer gennem høj kvalitet i vores rådgivning.

Du strukturerer din egen hverdag

Din dagligdag er fyldt med selvstændigt arbejde – du får nemlig din egen kundeportefølje og ansvaret for en række kunder med
assistance fra kollegaer på kontoret. Det bliver også dig, der følger op og har ansvaret for at afslutte opgaverne – igen med støtte fra dit team.

Vi tilstræber, at du relativt hurtigt opnår en mellemlederrolle i organisationen og får ansvar for udvikling og uddelegering af opgaver til en række medarbejdere under dig. Det giver dig samtidig plads til at du selv kan fokusere på at udvikle dig på de områder, som du gerne vil blive bedre til og som har din interesse.

Mere specifikt har du til opgave at:

  • ledelse og udvikling af medarbejdere
  • rådgivning og sparring med kunder
  • vidensdeling med partnerkredsen
  • varetage revision og udvidet gennemgang af regnskaber
  • udarbejde og opstille årsregnskaber
  • behandle skattemæssige opgørelser for selskaber og personlige virksomheder

 

Derudover har du mulighed for at deltage aktivt i virksomhedens forretningsudvikling f.eks. inden for salg og/eller kunstig intelligens (AI), intern undervisning af revisorerne i case baserede workshops, kvalitetsstyringssystem samt vores Sæson-kickoff i starten af januar.

Et hjælpsomt team i hjertet af København

Du bliver en del af kontoret på Kultorvet i hjertet af København. Vi er i alt 15 kollegaer, der spænder bredt på aldersspektret. Vi har ansatte, der har været her i mange år, samtidig med at vi løbende tager elever ind.

Vi har en flad organisationsstruktur, med en hyggelig, glad og positiv energi. Vi sætter pris på en uformel og hjælpsom stemning ligesom vi vil gøre vores bedste for, at du får mulighed for at lykkes og udvikles i jobbet.

Vi søger en revisor med stor kundeforståelse, der:

  • går til arbejdet med en faglig stolthed
  • sikrer høj kvalitet
  • forstår vigtigheden af troværdige kunderelationer
  • yder en solid service, der møder kundernes behov
  • ikke bleg for at lære fra sig og have en god forretningsforståelse
  • gerne har 7-8 års erfaring fra en tidligere revisorstilling og har færdiggjort eller ved at færdiggøre cand. merc. aud.
  • det vil være en fordel, hvis du har kendskab til CaseWare, men ingen betingelse.
  • har lyst til nye udfordringer og kollegaer


Du får en arbejdsplads med gode personaleforhold og konkurrencedygtig lønpakke samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Og så tilbyder vi mulighed for efteruddannelse.

Interesseret i jobbet?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte  Torben Madsen på 29 61 07 70.

Send din ansøgning og dit CV til info@m2co.dk hurtigst muligt og
inden den 15. august 2024.


Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Skal vi kontakte dig?